نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش

14ژوئن.2022
0 نظر
how-to-determine-the-price-of-a-villa-for-sale

c505218304b50c59c3659f6dda43bae7-header-0–>

how-to-determine-the-price-of-a-villa-for-sale
how-to-determine-the-price-of-a-villa-for-sale

how-to-determine-the-price-of-a-villa-for-sale
how-to-determine-the-price-of-a-villa-for-sale
how-to-determine-the-price-of-a-villa-for-sale
how-to-determine-the-price-of-a-villa-for-sale
how-to-determine-the-price-of-a-villa-for-sale
how-to-determine-the-price-of-a-villa-for-sale
how-to-determine-the-price-of-a-villa-for-sale
how-to-determine-the-price-of-a-villa-for-sale

سلام دوستان حال همه چطوره؟ نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش هی، این دوره آموزشی روبی است. با آموزشگاه خبری املاک. من همیشه سعی می کنم همه مطلب  تک باغ های اطلاعاتی را برای شما بیاورم تا به شما کمک کنم. بنابراین هیچ‌کس از شما سوء استفاده نمی‌کند، مهم نیست که در حال سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات هستید، مهم نیست که قصد دارید  ویلا  خود را بفروشید، مهم نیست که قصد دارید  ویلا  خود را بخرید. به همین دلیل سعی می کنم به عنوان خواهر بزرگتر بیاورم یا شما می توانید من را به عنوان خواهر کوچکتر صدا کنید. چون ممکن است بعضی از شما از من بزرگتر باشید. من سعی می کنم این آگاهی را برای شما بچه ها بیاورم. بسیار خوب، همانطور که می دانید، ما موارد زیادی را پوشش داده ایم، می دانید، اگر قصد دارید به املاک سرمایه گذاری، ملک، اقدامات احتیاطی و دستورالعمل ها وارد شوید، باید در نظر بگیرید اگر همه را می خوانید نکرده اید آن مطلب  تک باغ ها، می توانید به عقب برگردید و تعداد زیادی اطلاعات عالی را می خوانید کنید. در آن مطلب  تک باغ ها و در لیست پخش، می‌توانید انواع مختلف مطلب  تک باغ ها را ببینید. و همچنین بچه ها از ته قلب من از ته قلبم، قلب فروتن من، من از شما بچه ها بسیار بسیار سپاسگزارم، برای چنین نظرات شگفت انگیز و شگفت انگیزی.
شما بچه ها آن را برای من بنویسید، من واقعاً از شما تشکر می کنم. دوستتان دارم بچه ها. و تمام کاری که من انجام می دهم این است که آگاهی را به شما بدهم تا توسط افراد بد نسوخته شوید. همانطور که می دانیم، در این دنیا افراد خوبی هستند، می دانید که بخشنده هستند. نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش آدم های بدی هستند که فقط گیرنده و ویرانگر هستند. ما آن را میدانیم. بنابراین به همین دلیل است که من سعی می کنم این آگاهی و سال ها تجربه خود را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورم. بنابراین می‌تواند به شما و عزیزانتان، خانواده‌تان، دوستانتان و هر کسی که به شما نزدیک‌تر است کمک کند. می تواند به آنها کمک کند. همچنین، همانطور که می دانید، می دانید، از آنجایی که ما تمام مجموعه های سرمایه گذاری را پوشش داده ایم، می دانید، پس حالا بیایید امروز صحبت کنیم. فرض کنید وارد آن سرمایه گذاری شده اید و اکنون آن  ویلا  یا  ویلا  خود را دارید، بسیار خوب، فرقی نمی کند ملک سرمایه گذاری باشد یا ملک خودتان، اگر قصد فروش آن را دارید، دستورالعمل ها چیست و چگونه می توانید سریع بفروش بنابراین، می دانید که فقط در بازار کهنه شدن نیست.
بنابراین، زمانی که سال‌ها پیش برای اولین بار وارد صنعت املاک و مستغلات شدم، این کار را با این امید انجام دادم که به همه افرادی مثل خودتان کمک کنم تا از سردرد دوری کنند. اغلب، می دانید که با فرآیند فروش  ویلا  مرتبط است، و همانطور که من نیز اشاره کردم، گیرندگانی وجود دارند و هدیه دهندگانی نیز وجود دارند. می دانید، افراد بد وجود دارند و افراد خوب نیز وجود دارند. بنابراین، من سعی می کنم این همه آگاهی را برای شما بچه ها به ارمغان بیاورم. پس نمیفهمی، از آن کرکس‌های بیرون استفاده شده از آن کرکس‌هایی که فقط در اطراف پرواز می‌کنند، فقط برای استفاده از خوبی شما. ساده لوحی وقتی است که نمی دانی. نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش البته وقتی نمی دانید، این جور آدم ها آنجا هستند. آنها از شما سوء استفاده خواهند کرد و زمانی که از شما سوء استفاده می کنند، در این زمینه استفاده می کنند. برایشان مهم نیست که به شما صدمه بزنند. اگر آنها به عزیزان شما صدمه می زنند، به خانواده شما آسیب می زنند. آنها به مالی شما آسیب می رسانند. درست؟ شما صدمه دیده اید که اختلال روانی خود را احساس کرده اید، درست است؟ بچه ها براشون مهم نیست و به همین دلیل است که من اینجا هستم تا شما را راهنمایی کنم که فقط با تجربه سالها تجربه خودم سعی می کنم این آگاهی را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورم تا بتوانید از شما و عزیزانتان محافظت کنید و همانطور که گفتم، می دانید که باید باشید آگاه باش وقتی تو چه اتفاقی می افتد زمانی که قصد دارید در ملک سرمایه گذاری کنی.
نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش زمانی که قصد خرید  ویلا  را دارید، دوباره قصد فروش  ویلا  خود را دارید. به همین دلیل است که من سعی می‌کنم همه این‌ها را به شما عزیزان اطلاع دهم که چه زمانی و کل فرآیند چیست، پس برگردید بچه‌ها، همه آن مطلب  تک باغ ها را می خوانید کنید که نظرات زیادی درباره آن‌ها می‌گیرم، می‌دانید که واقعاً چگونه به آنها کمک کرد تا تصمیم‌های بدی بگیرند. می خوانیدی مطلب  تک باغ ی من یا به آنها در آگاهی و نحوه به اشتراک گذاری مطلب  تک باغ های من که با عزیزانشان به اشتراک می گذارند کمک کرد تا از آنها نیز محافظت کنند. بنابراین همانطور که گفتم وقتی شروع به کار در املاک و مستغلات کردم، این زمانی بود که می‌خواستم به شما کمک کنم خریداران  ویلا ‌های فروشنده  ویلا  را بشناسید، سرمایه‌گذارانی مانند خودتان برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر، بنابراین در واقع بچه‌ها در سال‌ها تجربه من، نه تنها به ارتقای اطلاعاتی که می‌شناسید کمک کرده‌ام. ، من در حال کاهش استرس ناشی از فروش کل  ویلا ‌تان هستم و می‌دانید که فرآیند فروش  ویلا  چه می‌شود، بنابراین بیایید در مورد اینکه چگونه می‌توانید به هدف نهایی املاک و مستغلات خود به درستی دست یابید، نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش از جمله استراتژی‌های مخفی خود برای فروش  ویلا  خود صحبت کنیم. از زمان بنابراین نه تنها برای حداقل زمان. اما اگر می‌خواهید یک پیشنهاد نقدی داشته باشید، می‌دانید که ما به چه استراتژی‌هایی نیاز داریم، بنابراین اگر سؤالی دارید، می‌توانید در بخش نظرات برای من بنویسید.
من معمولا همیشه سعی می کنم به تمام سوالات شما پاسخ دهم. اما گاهی اوقات مردم وقتی به عقب برمی‌گردند می‌روند و نظراتی می‌نویسند، گاهی اوقات هنگام می خوانیدی آن مطلب  تک باغ ها، آن نظرات را از دست داده‌ام، و می‌دانید، مطلب  تک باغ های قدیمی‌تر را می خوانید می‌کنند، بنابراین اگر هر یک از سؤالات شما را از دست دادم، از این بابت عذرخواهی می‌کنم. پس بیایید امروز همانطور که گفتیم صحبت کنیم، می دانید، چگونه می‌توانیم  ویلا  را بفروشیم، یا  ویلا  خودتان است، یا اگر ملک سرمایه‌گذاری است، نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش چگونه می‌توانیم آن را بفروشیم، می‌دانید که حداکثر پتانسیل قیمت بالقوه شماست. و سپس، حداقل با کمترین زمان، خوب، زیرا همانطور که می دانیم، بچه ها، درست است، اجازه دهید در مورد آن صحبت کنم. ما می دانیم که بزرگ ترین سرمایه گذاری که اکثر مردم در آن انجام می دهند، درست  ویلا  آنهاست. و فروش یک  ویلا ، خواه یک  ویلا  مسکونی باشد، چه دوبلکس یا یک کاندومینیوم، بزرگترین پیچیده ترین معامله در طول زندگی ما است که معمولاً با املاک و مستغلات درست در  ویلا  انجام می شود. اکثر مردم چنین معامله ای را انجام می دهند.
بنابراین، شامل اصطلاحات و مفاهیم جدیدی است که شما می دانید زیرکی مالی بزرگتر است، پس معمولاً مردم با درستی برخورد می کنند، همه ما با این حق موافق هستیم. بنابراین، هنگامی که ما قصد داریم  ویلا  را به طور معمول بفروشیم، بسیار خوب. هدف فروشندگان  ویلا  پیدا کردن خریدار  ویلا  ای است که نمی تواند در برابر خرید  ویلا  خود در ACT مقاومت کند. به من چه می گوید؟ بله حق با شماست. حق با شماست. نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش اوه خدای من. بهترین شاگردان را گرفتم. بله حق با شماست. آنها نمی توانند مقاومت کنند و به دنبال خریدارهایی هستند که نمی توانند در برابر خرید  ویلا  خود با بالاترین قیمت مقاومت کنند. بنابراین برای انجام این کار، باید مانند خریداران بالقوه برق پیشنهاد دهید. قابل توجه شما می دانید، فروش  ویلا  شما می دانید که؟ آن  ویلا  شما؟ از دیگر  ویلا ‌های موجود در بازار می‌درخشد. بسیار خوب، لازم است دوستی پیدا کنید که بدانید مردم به محض ورود به  ویلا  شما یا خارج از  ویلا  ای که به آن نگاه می کنند، در حالی که آن را تصحیح می کنند برای خریدار و احساس فوری این که در حال سفر به جلو هستند، می دانید، وقتی آنها در حال پیاده روی هستند، می‌دانید که برای قدم زدن شما یا جلوی  ویلا ‌تان یا  ویلا  جدیدشان برای اولین بار که اکنون به ملاقات شخص دیگری می‌روند، این  ویلا  آنهاست. پس این در مورد عاشق شدن در نگاه اول است، درست است؟
بنابراین از محدودیت در کسانی که ثانیه های اولیه دارند، نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش می دانند که همین است، اینجا  ویلا  من است. این  ویلا  من است، این  ویلا  ای است که من می خواهم. و مهم نیست که چند  ویلا  دیگر آنها قبلاً تصمیم گرفته اند؟ که آنها آن را احساس می کنند؟ درست. بنابراین معمولاً بچه‌ها، می‌دانید، اکثر فروشندگان، به تنهایی برای فروش  ویلا ‌شان جرأت نمی‌کنند. درست؟ آنها، گاهی اوقات با دوستان خود یا برخی افراد حرفه ای که با آنها احساس راحتی می کنند صحبت می کنند. و به همین دلیل است که من سعی می کنم این دستورالعمل ها را به شما ارائه دهم. باشه. درست است، به عنوان دوست یا خواهر شما، باعث می شود تا زمانی که شما آماده فروش هستید تا با آن فروش براکت کمی راحتی به شما ارائه دهد. نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش شما عوامل استرس زا را می شناسید که هر فروشنده  ویلا ، فروشنده ای با آنها ارتباط برقرار می کند. به این ترتیب، هنگامی که بدانید، این چیزی است که در فروش  ویلا  انجام می شود، انجام آن فرآیند برای شما آسان تر خواهد بود. بنابراین شما متوجه نمی شوید، درست است. بنابراین، من می خواهم به شما بچه ها اطلاع دهم، اگر در حال حاضر فروشنده  ویلا  هستید، چگونه می توانید به طور مستقل به درک بهتری از فرآیند فروش  ویلا  خود برسید. بسیار خوب، من برای شما بچه ها isness را می آورم. باشه.
من همچنین لایک ارائه می کنم، می دانید، در مطلب  تک باغ های قبلی ام، اگر دوست داشتید، گفتم، اگر می خوانید نکرده اید، لطفاً برگردید و اطلاعات زیادی در مورد آن مطلب  تک باغ ها وجود دارد. باشه. چون تعداد زیادی وجود دارد که من همه قوانین و بندها را تحت پوشش قرار دادم، درست است؟ چه چیزی در املاک و مستغلات دخیل است، خوب. و همچنین علاوه بر آن، که توسط آن افراد بد سواستفاده نشوید. درست. والترز که فقط برای گرفتن هستند، می گیرند. تنها کاری که آنها انجام می دهند این است که از شما می گیرند. درست است و شما را بالا و خشک می گذارد. خودشه. یه بار رفته یه دفعه تو رو خالی میکنن درست؟ آنها رفته اند. و بعد آن نوع افراد، بچه ها، با همه این کار را می کنند. از اینکه احساس خوبی ندارند، احساس بدی نداشته باشید. نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش زیرا آنها این کاری است که انجام می دهند. آنها همیشه به دنبال قربانی بعدی هستند. چه کسی می توانند از ساده لوحی خود سوء استفاده کنند ساده لوحی وقتی است که نمی دانی نمی دانی. اما اشکالی ندارد. و به همین دلیل است که من اینجا هستم. من این آگاهی را برای شما عزیزان می‌آورم. باشه.
به همین دلیل است که من این بینش را ارائه می کنم که چگونه می توانید  ویلا  خود را به بهترین نحو بازاریابی کنید و می توانید به بهترین نحو از نحوه جلوگیری از آن اشتباهات مهم جلوگیری کنید. درست. و شما می‌توانید تمرکز مناسبی را که برای شما مهم است، در فرآیند فروش  ویلا  حفظ کنید و به همین دلیل است که من این منابع، این استراتژی‌ها، این تکنیک‌ها را می‌آورم که می‌توانید زمانی که قصد دارید  ویلا  خود را برای فروش  ویلا  خود بفروشید، به کار ببرید. بهترین قیمت. بنابراین، به همین دلیل است که می گویم، به عقب برگرد، همه مطلب  تک باغ های دیگر من را می خوانید کن، اطلاعات Veldt برای بازگشت وجود دارد. نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش من همچنین یک لیست پخش از مطلب  تک باغ ها دارم که منابع مختلف، دستورالعمل‌های مختلف، مواردی که باید مراقب باشید و از آن آگاه باشید را پوشش می‌دهد. و بچه ها آن فیلم ها را می خوانید کنید. خوب، پس شما هم دوست دارید که مجبور باشید، زیرا وقتی به عقب برگردید و به آن مطلب  تک باغ ها گوش دهید، می توانید برای خودتان این کار را انجام دهید، می توانید بر این راز مسلط شوید که می دانید، چگونه می توانید یک فروشنده موفق باشید و شما می توانید آن را توسط خودتان انجام دهید، خودتان می دانید که چگونه می توانید آن را انجام دهید. باشه.
حتی به عنوان یک سرمایه گذار یا به عنوان یک فروشنده  ویلا ، بسیار خوب. نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش بنابراین یک نکته مهم دیگر را کشف کنید این است که بچه ها شما باید کشف کنید که چرا کامپوزیت ها مهم هستند،  ویلا  های قابل مقایسه هستند، خوب، این چیزی است که به آن comps می گویند، چرا  ویلا  های قابل مقایسه را می شناسید، همه آنها حتی اگر با دارایی شما با  ویلا  شما قابل مقایسه هستند، چرا هستند. هنوز با قیمت های مختلف و برخی از آنها قیمت های بسیار متفاوتی را دوست دارند، درست است؟ پس آماده فروش باشید، می‌دانید، با یادگیری از مطلب  تک باغ های من، با یادگیری از شما می‌دانید که بازار شما چگونه رفتار می‌کند؟ چگونه می‌توانید بهترین قیمت فهرست را دریافت کنید. همه اینها را در مورد نحوه دریافت ROI پوشش داده‌ایم و همچنین می‌توانیم قبلاً در مطلب  تک باغ هایم فرمول ساده را پوشش دهیم که چگونه می‌توانید آن ROI را بیاورید، این فرمول ساده ریاضی بود، بنابراین اگر آن مطلب  تک باغ ها را می خوانید نکرده‌اید، لطفاً به عقب برگردید و ببینید چگونه می توان آن فرمول را کشف کرد.
من یک مطلب  تک باغ ی کامل در مورد بازگشت سرمایه دارم، بنابراین، دوستان صمیمانه امیدوارم که این آگاهی از آموزش دادن به شما کمک کند تا بدانید که بازار قیمت شما را ارزش گذاری می کند، مذاکرات شما بهبودهای شما به شما کمک خواهد کرد. بیشترین زمان و تلاش شما برای فروش درست  ویلا  شما. بنابراین، همانطور که در حال طولانی کردن مطلب  تک باغ های مختلف شما هستیم، نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش موارد زیادی را پوشش خواهیم داد، زیرا این فرد در آماده سازی  ویلا  شما برای فروش بسیار مهم است. چگونه می توانید برای دریافت پیشنهادهای برتر به درستی و همچنین راه طولانی که ارتقاء با آن بیشترین تفاوت را در ROI داشته باشد، آشنا شوید و به عقب برگردید و آن مطلب  تک باغ ها را می خوانید کنید که فرمول های ساده را برای شما عزیزان توضیح دادم. خوب، چطور می‌توانید با ROIها آشنا شوید و همچنین می‌دانید، وقتی در  وبسایت  تک باغ  مشترک می‌شوید، نماد زنگ روی من را بزنید یا وقتی در  وبسایت  تک باغ  مشترک می‌شوید، نماد زنگ را بزنید، زیرا هر بار که مطلب  تک باغ ی جدیدی می‌آورم یک آگاهی جدید، زیرا هر مطلب  تک باغ  متفاوت است و آگاهی متفاوت است، یک کل است، من سعی می کنم تمام تجربیاتم را برای شما بچه ها به ارمغان بیاورم، بنابراین شما بچه ها می توانید این کار را انجام دهید.
بنابراین وقتی نماد زنگ را می زنید، آن را سابسکرایب می کنید، نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش مخصوصاً وقتی که دوست دارید و نظر می دهید، نه تنها به شما کمک می کند وقتی مطلب  تک باغ های جدید را قرار می دهم متوجه شوید، بلکه به دیگران نیز کمک می کند تا خوب شوند. همچنین زمانی که شما دوست دارید به دیگران کمک کنید و می دانید، در مورد آن مطلب  تک باغ ها نظر دهید پس این امید صمیمانه من برای شما بچه ها است، می دانید که آن را یاد خواهید گرفت، چگونه  ویلا  را با حداکثر قیمت بفروشید، خوب. و همانطور که گفتم، در آماده سازی  ویلا ، همه این موارد و ارتقاهایی را که برای به دست آوردن بیشترین بازگشت سرمایه باید انجام دهید را پوشش خواهیم داد. باشه. بنابراین، ما در سری های بعدی مانند بازاریابی  ویلا  شما را نیز پوشش خواهیم داد، با این نگاه که گاهی اوقات این یک اشتباه پرهزینه است، خوب؟ و چگونه می توانیم از آن اشتباهات و پیدا کردن جلوگیری کنیم، شما می دانید که خریداران واجد شرایط. درست؟ به جای اینکه چه کسانی فقط وقت شما را تلف می کنند.
خوب، آنها فقط برای منافع خود آنجا هستند. و فقط وجود دارد تا تیک تیک تیک. درست. بنابراین، چگونه می توانید آن خریدار واجد شرایط یا شخصی را متمایز کنید که وقت تلف می کند. باشه. و منابع شما هدر می رود. بنابراین، نکته دیگری وجود دارد که بعداً به آن خواهیم پرداخت، من به شما بچه ها اطلاع خواهم داد، می دانید، وجود دارد. نکته دیگر در املاک و مستغلات مذاکره است درست است نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش ؟ انتظار چه چیزی را داشته باشید و چگونه می‌توانید آن مذاکرات را انجام دهید و با ظاهر تمام کنید، می‌دانید که چه جذابیتی، می‌دانید، املاک و مستغلات می‌تواند معامله املاک شما را به ارمغان بیاورد. و بعد از اینکه کل فرآیند را یاد گرفتید، همه الزامات را یاد می گیرید، تمام نکات را یاد می گیرید، خواهید دید که در نهایت می دانید که چگونه می توانید معامله خود را به ارمغان بیاورید و ارزش اقتصادی را بالا ببرید. بنابراین، همانطور که گفتم، در مطلب  تک باغ های بعدی که  ویلا  شما را در کمترین زمان و بهترین ارزش اقتصادی به فروش می‌رسانند، موارد زیادی را پوشش خواهیم داد. درست. و من اینجا هستم تا به شما کمک کنم. اگر سؤالی دارید، و بچه ها در آن نظرات برای من می نویسید، و چه چیزی را می خواهید پوشش دهید و نه، و به همین دلیل است که می دانید، من با ساختن این مطلب  تک باغ ها از برخی از بینندگانی که در مورد این موضوع درخواست کرده‌اند، آنها می‌خواهند درباره آن بیشتر بدانند.
ما همچنین باید در نظر بگیریم، اجازه دهید خوب باشد، اگر یادداشت برداری می کنید، اجازه دهید ابتدا این یکی را پوشش دهم. اگر قلم و کاغذ در دست دارید، می توانید یادداشت بنویسید یا همیشه می توانید به عقب برگردید و این مطلب  تک باغ ها را می خوانید کنید، درست است. نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش بنابراین در بچه های املاک و مستغلات، اولین قدم چیست؟ به من بگو. بچه ها میدونید؟ درست؟ بله حق با شماست. به شارین نگاه کنید بله مکان آن مناسب است درست است؟ اگر می‌دانید بزرگراه به شما نزدیک‌تر است، اگر می‌دانید که بزرگراه به شما نزدیک‌تر است، آیا مکان نزدیک‌تر است؟ پس تو نه فقط در جایی نشسته اید که بدانید آیا پمپ بنزین ها به شما نزدیک تر هستند درست است، بنابراین به خصوص برای خریداران جوان زوج های جوان درست به دنبال آن دسته از شما هستند که می دانند فرزندانشان کجا می توانند به یک منطقه مدرسه خوب بروند که در آن همه فروشگاه‌ها نزدیک‌تر هستند همه مهمان‌ها همه چیز بزرگراه‌های شما نزدیک‌تر هستند درست است برای آنها راحت است زیرا بچه‌های کوچک دارند. قیمت گذاری املاک و مستغلات، فروشندگان  ویلا  که به همین صورت است، باید این ملاحظات را بدانند که تعیین می کند چه چیزی را باید در نظر بگیرند که قیمت  ویلا  را تعیین می کند.
نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش بنابراین تعیین قیمت برای فروش  ویلا  شما یک فرمول ساده نیست درست است؟ ما می دانیم که آن همچنین کاملاً ریاضی نیست درست است؟ عناصر بسیار زیادی که در فرآیند فروش  ویلا  در تصمیم گیری نقش دارند، گاهی اوقات شما همه آن ها را برای شما دوستانی که می دانید بعداً توضیح خواهم داد زیرا از نظرات شما که خوانده ام می دانید، اینها برخی از مسائلی که شما بچه ها از من میپرسید درست است که چرا شما  ویلا  های مشابهی را می شناسید که در محل قرار دارند، می دانید، با قیمت های مختلف فروخته می شوند و بسیاری از فروشندگان من و سرمایه گذاران من که با من کار می کنند، آنها این سوال را از من پرسیدند که خوب، خوب ،  ویلا  من شبیه آن کسی است که آن  ویلا  را می شناسید یا آن  ویلا  به این قیمت فروخته شده است،  ویلا  من به این قیمت می رود تا بچه ها را بشناسم نحوه تعیین قیمت ویلا جهت فروش توسط تکباغ دات کام

پیام بگذارید